اطلاعات فرودگاه بین المللی کیش

راهنمای سفر 15 مرداد ، 1403 3 دقیقه

ساخت فرودگاه کیش در سال 1349 به وجود امد که ساخت فرودگاه در سال 1347 توط سازمان عمران کیش اغاز شد ، شرکتهای هواپیمایی مانند: آتا –اترک- کاسپین- ایران ایر- کیش ایر- معراج- قشم ایر سپهران تابان زاگرس و ... از این فرودگاه به عنوان یکی از قطب های پروازی خود استفاده میکنند.

پروازهای داخلی این فردگاه به مقصدتهران شیراز مشهد اصفهان ، بندر عباس کرمان اهواز تبریز یزد همدان بوشهر رشت کرمانشاه ساری کاشان گرگان جم عسلویه ارومیه سنندج همچنین از این فرودگاه به مقصد دبی پرواز صورت می گیرد.



فرودگاه کیش دارای دو باند پرواز است که هر یک از ان طوتی برابر ، با 3360متر دارد که تمام هواپیماهای پهن پیکر در این فرودگاه فرود ، میاد که دارای چهار تا ترمینال که جهت سرویس دهی به پروازهای داخلی و هم پروازهای بین المللی مشغول هستند که از دو بخش تشکیل شده نرمینال شماره یک برای پروازهای خروجی و ترمینال شماره دو برای پرواز ورودی ، برای دسترسی به مرکز شهر شما میتوانید از تاکسی های زرد رنگ یا سفید رنگ استفاده کنید .

در فرودگاه بین المللی کیش امکاناتی مانند: اورژانس پزشکی- رستوران -پارکینگ- خدمات حمل و بسته بندی خدمات بانکی و صرافی و خدمات پستی و فروشگاه مخصوص سوغات وشما میتونید برای اقامت از هتل های نزدیک به فرودگاه استفاده کنید.