سفر ارزان به آنتالیا را تجربه کنید

جاذبه های گردشگری 13 شهریور ، 1403 3 دقیقه

کمتر فردی را می توان یافت که از سفر به شهرهای و کشورهای خوش آب و هوا و زیبا استقبال نکند ، تمامی افراد به خصوص ما ایرانی ها از سفر به شهر ها و کشورهای مختلف بسیار لذت می بریم و البته در این میان تنها نکته نگران کننده و دلهره آور میزان هزینه های سفر می باشد که این امر بعضی اوقات آن قدر مهم جلوه می کند که ممکن است فرد از سفر مورد نظر صرف نظر کند ، و اما برای این که بتوانید سفرهای بسیاری از جمله سفر به آنتالیا را تجربه کنید می توانید در ادامه این مقاله با همراه باشید . 

شهر جذاب و پرطرفدار آنتالیا از جمله مقاصد گردشگری است که تمامی افراد خواستار سفر ارزان و مقرون به صرفه به این قطب مهم گردشگری هستند ، این شهر که در کشور ترکیه واقع شده است در فصل های تابستان میزبان تعداد بی شماری از گردشگران و توریست ها از اقصی نقاط جهان است و از این رو در این فصل ما می توانیم با افزایش قیمت ها مواجه شویم پس به نظر می رسد سفر در فصولی مانند زمستان می تواند افراد را به سمت یک سفر ارزان هدایت کند ، اما اگر شما هم جز افرادی هستید که سفر به این شهر جذاب را در تابستان به زمستان ترجیح می دهید نگران نباشید چرا که شما هم می توانید با انتخاب ارزان ترین و در عین حال بهترین هتل ها ، مراکز خرید ، رستوران ها و وسایل حمل و نقل به یک سفر ارزان و با کیفیت دست پیدا کنید و البته لازم به ذکر است یکی از مواردی که می تواند بدون هیچ گونه نگرانی و دردسر خاصی سفر شما را به یک سفر ارزان تبدیل کند استفاده از سفرهای آنتالیا است که با کم ترین هزینه اقامت در هتل های مناسب و بلیط رفت و برگشت مقرون به صرفه و .... را برای شما امکان پذیر می کند . 

 از جمله مواردی که می تواند سفر به آنتالیا را برای ما به یک سفر ارزان و در عین حال مقرون به صرفه تبدیل کند استفاده از وسایل حمل و نقل ارزان در این شهر جذاب و منحصر به فرد است ، گردشگران در این شهر زیبا با انواع متعددی از وسایل حمل و نقل عمومی روبرو هستند که از جمله آن ها می توان به مترو ، اتوبوس و تاکسی اشاره کرد و البته نا گفته نماند که با استفاده از آنتالیا کارت می توانید در پرداخت کرایه ها  و همچنین در امر هزینه های سفر صرفه جویی کنید و به یک سفر ارزان دست پیدا کنید . 

اتوبوس : یکی از وسایل ارزانی که برای حمل و نقل در آنتالیا به راحتی می توان از آن استفاده کرد اتوبوس می باشد ، افراد با پرداخت کرایه 2 لیری می توانند به تمام نقاط شهر آنتالیا دست پیدا کنند و البته اگر در پرداخت کرایه از آنتالیا کارت بهره ببرند می توانند 1.8  لیر پرداخت نمایند . 

مترو : حمل و نقل با مترو در آنتالیا می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و هزینه هر مسیر 1.75 لیر است . 

تاکسی : تاکسی ها در آنتالیا از جمله وسایل حمل و نقلی گران هستند که افراد می بایست 3 لیر برای هزینه ورودی آن ها پرداخت کنند و اما به ازای هر 1 کیلومتر 3 لیر دیگر نیز پرداخت می کنند . 

وسایل حمل و نقل ارزان آنتالیا

هزینه هتل ها و به صورت کلی اقامت در آنتالیا از آن دسته مواردی هستند که توانسته اند ذهن و فکر بسیاری از گردشگران و توریست ها را به خود معطوف کنند ، اما باز هم جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که در این شهر افراد با تعداد بی شماری از هتل ها با امکانات متفاوت روبرو می شوند ، هتل های 2 یا 3 ستاره که کمی نسبت به هتل های 5 ستاره ارزان تر هستند و می تواند به ما در دست یابی به یک سفر ارزان بسیار کمک کنند و از جمله هتل های ارزان در آنتالیا می توان به هتل های زیر اشاره کرد . 

هتل متور

هتلی بسیار زیبا در مرکز شهر آنتالیا هتل متور نام دارد و همچنین این هتل علاوه بر این که می تواند اقامتی راحت و با کیفیت را به مسافران خود هدیه دهد می تواند یک سفر ارزان را نیز تضمین کند ، گردشگران می توانند با پرداخت 35 تا 51 دلار از امکانات این هتل 2 ستاره از قبیل وای فای رایگان ، استخر روباز ، سرو غذا در کنار استخر و .... بهره ببرند . 

هتل فرانکفورت

اگر به دنبال هتلی در نزدیکی ساحل آنتالیا هستید هتل 2 ستاره فرانکفورت می تواند بهترین انتخاب شما باشد ، این هتل علاوه بر دکوراسیون خوبی که دارد می تواند دید بسیار خوبی نیز از کوه توروس و دریای مدیترانه را برای مسافران خود فراهم کند و البته هزینه اقامت در این هتل 31 تا 43 دلار می باشد که افراد با پرداخت این مبلغ می توانند از امکاناتی چون تهویه هوای مطبوع ، پارکینگ رایگان ، وای فای پر سرعت را یگان و حمام خصوص استفاده کنند . 




 یکی دیگر از هتل ارزان 2 ستاره آنتالیا که در خیابان گورسوماه به راحتی قابل مشاهده است هتل مای هوس نام دارد ، این هتل که از مسافران خود به ازای هر شب 20 دلار دریافت می کند می تواند علاوه بر ارائه امکاناتی چون وای فای رایگان ، فضای راحت و شیک ، پارکینگ رایگان و تهویه هوای مناسب به مسافران خود یک سفر ارزان به آنتالیا را هم هدیه دهد . 

هتل آنترویال

این هتل که در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است می تواند یک گزینه خوب برای اقامت در آنتالیا باشد چرا که گردشگران به راحتی و تنها در چند دقیقه می توانند به سواحل دریای مدیترانه دست پیدا کنند و از امکانات بسیار مناسبی نیز برخوردار شوند و ضمنا جالب است بدایند که این هتل 3 ستاره برای هر شب اقامت تنها 25 تا 47 دلار از مسافران خود دریافت می کند و البته نا گفته نماند که یکی دیگر از محاسن این هتل نزدیکی به موزه باستان شناسی آنتالیا است . 

هتل گرند کایالار

هتلی در خیابان مراد پاشا آنتالیا که توانسته به واسطه برخورداری از نکات مثبت فراوان و کیفیت فوق العاده به یکی از محبوب ترین هتل ها در بین گردشگران تبدیل شود هتل 3 ستاره گرند کایالار نام دارد ، گردشگران در این هتل می توانند از امکاناتی چون حمام خصوصی ، تهویه هوا مطبوع ، وای فای رایگان و میز بهداشتی بهره ببرند و همچنین جالب است بدانید که این هتل تنها 50 اتاق دارد و به ازای هر شب اقامت از مسافران خود 19 تا 26 دلار دریافت می کند . 

گردشگران علاوه بر اقامت در هتل های 2 یا 3 ستاره ارزان می توانند از هاستل های ارزان و در عین حال با کیفیت این شهر نیز استفاده کنند و همچنین جالب است بدایند که در آنتالیا در حدود 20 هاستل یا همان مسافرخانه وجود دارد که برای اقامت در هر شب 30 لیر از مسافران دریافت می کند . 

یکی دیگر ازمواردی که می تواند در هزینه سفر بسیار مهم و موثر جلوه کند رستوران ها و به طور کلی هزینه غذاها در آنتالیا هستند ، در آنتالیا تا چشم کار می کند رستوران و کافه های سنتی و بین المللی است که با انتخاب رستوران ها و کافه های ارزان و با کیفیت از میان آن ها می توان هم از یک وعده غذای مناسب بهره برد و هم کمی هزینه های سفر را کنترل کرد و از جمله این رستوران ها می توان به موارد زیر اشاره کرد . 




رستوران کن کن

در خیابان اریک کادسی یک رستوران بسیار با کیفیت وجود دارد که در آن می توان از طعم بهترین و خوش طعم ترین غذاهای ترکی و سنتی لذت برد ، این رستوران که رستوران کن کن نام دارد به ازای غذا برای 2 نفر 16 لیر دریافت می کند و از جمله رستوران های ارزان آنتالیا است که توانسته در یک فضای آرام و زیبا با کیفیت ترین و لذیذ ترین غذاها را به مشتریان خود ارائه دهد و همچنین جالب است بدانید که در این رستوران غذاهای گیاهی و حلال نیز سرو خواهد شد . 

رستوران فیسیلیتی

یکی از رستوران های آنتالیا که افراد در آن می تواند با کیفیت ترین و در عین حال ارزان ترین غذاها را تجربه کنند رستوران فیسیلیتی است ، این رستوران که در منطقه مراد پاشا و در خیابان آتاتورک واقع شده است به ازای هر غذا برای 2 نفر 36 لیر دریافت می کند و همچنین گردشگران در آن می توانند از طعم غذاهای ترکی ، مدیترانه ای و حلال نهایت لذت را ببرند و البته نا گفته نماند که این رستوران در هر روز منوی متفاوت را در اختیار گردشگران قرار می دهد . 

رستوران ترتیتسیزید

به طور قطع یکی از بهترین طعم ها و مزه ها غذاهای ترکی و اصیل آنتالیا را می توانید در رستوران ترتیتسیزید تجربه کنید ، این رستوران به ازای هر غذا برای دو نفر 18 لیر دریافت می کند و بهترین غذاهای ترکی و حلال را در اختیار گردشگران و مشتریان خود قرار می دهد . 

کافه رستوران جوی

اگر مایل به چشیدن بهترین طعم غذاهای ترکی و اروپایی هستید ما به شما کافه رستوران جوی را پیشنهاد می دهیم ، گردشگران سفر آنتالیا می توانند در این رستوران به ازای پرداخت 18 لیر برای دو نفر می توانند بهترین و با کیفیت ترین مزه ها و طعم ها را امتحان کنند و البته نا گفته نماند که در این کافه رستوران انواع نوشیدنی نیز به علاقه مندان ارائه خواهد شد . رستوران-کافه-جوی

مرکز خرید ارزان در آنتالیا

همان طور که گفته شد هتل های آنتالیا ، رستوران ها و مراکز خرید از جمله مواردی هستند که می تواند هزینه سفر شما را بسیار تحت تاثیر خود قرار دهند ، گردشگران این شهر زیبا می توانند در این قسمت یکی از ارزان ترین مراکز خرید را مورد مشاهده قرار دهند . 

مرکز خرید اوت لت دیپو

در آنتالیا گردشگران با مراکز خرید ارزان بسیاری روبرو خواهند شد که یکی از آن ها مرکز خرید اوت لت دیپو است ، این مرکز خرید با تخفیفاتی که به مشتریان خود ارائه می دهد می تواند افراد را به سمت یک سفر ارزان هدایت کند و همچنین این مرکز خرید در سال 2004 میلادی در نزدیکی فرودگاه بین المللی آنتالیا تاسیس شده است . 

مرکز خرید میرا

اگر می خواهید یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید ما به شما مرکز خرید میرا را پیشنهاد می کنیم ، این مرکز خرید با حراجی ها و تخفیفات خود توانسته در لیست مراکز خرید ارزان آنتالیا قرار بگیرد . 

مرکز خرید فورسا 200

یکی از مراکز خرید آنتالیا که می تواند خریدی ارزان و مقرون به صرفه را به گردشگران و توریست ها ارائه دهد مرکز خرید فورسا نام دارد ، این مرکز خرید با فروشگاه های متعدد خود می تواند تمامی نیازهای گردشگران و توریست ها به یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را بر آورده سازد .