تور نمایشگاه اتومکانیکا شانگهای Shanghai Automechanika

هتل ها

منطقه :
چشم انداز :
3 شب
4 star hotel
BB
4
  • 2 تخته (هرنفر)
    -
  • 1 تخته (هرنفر)
    -
  • کودک با تخت (هر نفر)
    -
  • کودک بدون تخت (هرنفر)
    -
توضیحات :
رزرو

اطلاعات تور

توضیحات

نمایشگاه اتومکانیکا شانگهای Shanghai Automechanika

این نمایشگاه از تاریخ 2 الی 5 دسامبر 2024 مصادف با 12 الی 15 آذر ماه 1403، در شهر شانگهای کشور چین برگزار می گردد.

آدرس رسمی وبسایت: automechanika-shanghai.hk.messefrankfurt.com

زمان نوآوری، تغییر و هدایت آینده ای پایدار در 20 سالگی اتومکانیکا شانگهای در دسامبر است. اتومکانیکا شانگهای از 2 تا 5 دسامبر برگزار می شود و انتظار می رود میزبان 6500 غرفه دار (15 درصد افزایش نسبت به دوره قبلی) و 14 غرفه کشور و منطقه باشد که کل فضای 350000 متر مربعی را در بر می گیرد (16.7 درصد افزایش نسبت به دوره قبلی) در 14 سالن در مرکز نمایشگاه و همایش ملی (شانگهای). امسال، این نمایشگاه بر نوآوری‌ها و تحولاتی متمرکز خواهد بود که آینده‌ای پایدار را پیش می‌برند و جدیدترین محصولات، خدمات و فناوری‌های خودرویی را به نمایش می‌گذارند که فردای سبزتر را شکل می‌دهند.

اتومکانیکا شانگهای برای نسخه 2024 خود سرعت خود را افزایش می دهد و نشان دهنده بازگشت آن به خط مقدم صحنه خودروسازی آسیا است. این رویداد برتر که از 2 تا 5 دسامبر در مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی در شانگهای برگزار می شود، برای متخصصان این صنعت ضروری است.

بخش خودرو چین همچنان یک محرک اقتصادی مهم و کانون نوآوری است. این موضوع را با نمایش آخرین پیشرفت‌ها در سراسر صنعت، تمرکز بر اتصال، راه‌حل‌های انرژی جدید و ظهور برندهای خودروهای الکتریکی داخلی منعکس می‌کند. این رویداد دارای چهار حوزه نمایشگاهی Innovation4Mobility خواهد بود که هدف آنها افزایش فرصت ها در کل زنجیره تامین خودرو است. 

Automechanika Shanghai 2024 فراتر از یک نمایشگاه معمولی است. شرکت کنندگان انتظار دارند برنامه ای قوی شامل کنفرانس های آموزنده، کارگاه های عملی و فرصت های شبکه ای ارزشمند باشد. 

این نمایشگاه اولین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو در چین است. اتومکانیکا شانگهای که در مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی سازماندهی شده است به عنوان یک پلت فرم جهانی برای صنعت عمل می کند و بازدیدکنندگان اصلی بیش از 140 کشور را جذب می کند. بیش از 6500 شرکت خدمات و نوآوری ها را در کل زنجیره تامین خودرو ارائه می دهند.
اتومکانیکا شانگهای بر 4 جنبه کلیدی بازار خودرو متمرکز شده است که شامل بازار پس از فروش، وسایل نقلیه الکتریکی، خودروهای متصل و تجارت الکترونیک می باشد.




چه کسانی را می توانید آنجا ملاقات کنید

نمایشگاه اتومکانیکا شانگهای میزبان نزدیک به 3900 غرفه‌دار در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های ملی (شانگهای) در چین است. نمایندگان مدیریت عالی و میانی از شرکت‌های پیشرو خودروسازی، چشم‌انداز بسیار خوبی برای توسعه در Automechanika شانگهای پیدا می‌کنند و سریع ترین صنعت در حال رشد در منطقه است. غرفه داران برجسته بین المللی و داخلی در اتومکانیکا شانگهای Bosch، PMC، Petro-Canada Lubricants، CAMEL  و غیره هستند.

تأثیر این نمایشگاه به تمام گوشه و کنار چین می رسد و به بازار جهانی گسترش می یابد و آن را به رویدادی ضروری برای تبادل اطلاعات، بازاریابی، تجارت و آموزش تبدیل می کند. امسال، این نمایشگاه بر نوآوری‌ها و تحولاتی متمرکز خواهد بود که آینده‌ای پایدار را پیش می‌برند و جدیدترین محصولات، خدمات و فناوری‌های خودرویی را به نمایش می‌گذارند که فردایی سبزتر را شکل می‌دهند.

در اوایل دهه 2000 فروش خودروهای هیبریدی افزایش یافته بود، در حالی که سر و صدای اولیه در مورد تبدیل خودروهای برقی با باتری از یک کنجکاوی خاص به یک رقیب جدی بازار در حال ظهور بود. این دوره همچنین نقطه عطفی برای بازار خودروی چین در حال رشد سریع بود. در سال 2004، تولید و فروش سالانه خودرو هر دو از 5 میلیون دستگاه فراتر رفت و صنعت به طور کلی وارد مرحله پیشرفت پایدار و با کیفیت می‌شد.

با این حال، در شرایط جوی امروز، رشد و رقابت به نوآوری، تحول و پایداری وابسته است. به عنوان مثال، از زمان راه اندازی، بازار خودروهای انرژی جدید (NEV) به بخش برجسته ای از چشم انداز کلی خودرو، به ویژه در چین، با تولید و فروش NEV بیش از نه میلیون دستگاه بالغ شده است و بنابراین، همانطور که اتومکانیکا شانگهای 20 سال خدمت به بازار خودرو را جشن می گیرد، این نمایشگاه از نزدیک منعکس کننده تحولات مداوم این صنعت خواهد بود و تمرکز خود را با تحولات نوآورانه و تغییرات متحول کننده ای که راه را برای آینده ای پایدارتر هموار می کند، هماهنگ می کند.

پیشرفت چشمگیر در صنعت خودروسازی

از آنجایی که چشم انداز جهانی خودرو به سرعت به پیشرفت خود ادامه می دهد، این نمایشگاه نیز به همان اندازه سازگار می شود و اطمینان حاصل می کند که محتوا، مضامین و برنامه حاشیه ای آن کاملا بر فناوری های نوظهور، روندهای صنعت، راه حل های سازگار با محیط زیست و ادغام های بین بخشی که صنعت را به جلو می برند متمرکز می شود.

یکی از کانون‌های اصلی در این نمایشگاه، بخش کاملا جدید New Energy & Connectivity است که تقریبا 450 غرفه‌دار در 26000 متر مربع از کل سالن 5.1 را در خود جای می‌دهد. منطقه اختصاصی یک مرحله جامع را برای غرفه داران ارائه می دهد تا برخی از پیشگام ترین محصولات، فناوری ها و مفاهیمی را ارائه دهند که انتقال وسایل نقلیه سبزتر و هوشمندتر و خدمات پس از فروش را هدایت می کنند.





قبلا تقاضای زیادی از سوی شرکت هایی وجود داشته است که به دنبال گنجاندن این دسته بندی در نمایشگاه هستند. Accelink، AutoBrain، Black Sesame، Carlinx Multi، China Sun Technology، Hesai Technology، Horizon، InfiRay، Quanxing Machining Group، Rsemi، SemiDrive، SPAICO، VIE، XY-IDRIVE، YDA و Yunyi پیش از این مشارکت خود را در این بخش تایید کرده اند.

علاوه بر بخش‌های انرژی و اتصالات جدید و راه‌حل‌ها / خدمات دیجیتال، این نمایشگاه هزاران غرفه‌دار دیگر را در شش بخش دیگر همگرایی خواهد کرد. قطعات و اجزاء، برق و الکترونیک، عیب یابی و تعمیر / بدنه و رنگ، لوازم جانبی، سفارشی سازی، و تایرها و چرخ ها پوشش جامع کل زنجیره تامین را تکمیل می کنند.

گروه Henglong اولین کار خود را با ارائه راه حل های سیستم فرمان برای رانندگی هوشمند و عملکردهای پیشرفته انجام خواهد داد. فینیا سلول های سوختی هیدروژنی، فناوری موتور احتراق داخلی هیدروژنی GDi، استارت ها و ژنراتورهای Delco Remy و تجهیزات تست سیستم سوخت دیزل هارتیج را به همراه خواهد داشت .

سایر برندهای پیشرو شامل ABT، ARN، AUTOBACS، BESITA، Biaobang، Big Red، Borsehung، Bosch، BOTNY، Brembo، Bright، Celette، China Changan، CIJAN، Continental، Doocar، Doublestar، Fabit، FAWER، GSWF،Astemo، Jingzhongjing، Juncheng، Launch، LPR، MXR، QingshanIndustry، Shunli، Tech، TJNISSEKI، UNITE، Wanxiang، Winhere، WONDERFU، YAKIMA، YGL، YOKISTAR، Yuefu و موارد دیگر.

نسخه 2024 نمایشگاه اتومکانیکا شانگهای همچنان با مفهوم Innovation4Mobility هر گوشه ای از نمایشگاه را غنی می کند. موضوع کلی روندهای دگرگون کننده را در بر می گیرد و همچنین ارتقاء راه حل های سنتی را تقویت می کند که هنوز در بازار امروز جای پایی دارند. از این منظر، سه حوزه ویترین، از جمله Innovation4Mobility Mainstage  (سالن 5.1)، منطقه تعمیر سبز (سالن 6.2) و سفارشی سازی X Tech Area (سالن 8.2)، حول تعامل بین دیجیتالی شدن، اتصال، پایداری، انرژی جدید و بازار پس از فروش خواهد بود. Mainstage مجموعه‌ای از انجمن‌های هدفمند، شبکه‌های هدفمند و نمایشگاه‌های محصول را برای رسیدگی به فرصت‌های مرتبط با پیشرفت‌های تحول دیجیتال، توسعه پایدار، فناوری انرژی، هوش مصنوعی، علاوه بر سرمایه‌گذاری و همکاری در داخل و خارج از کشور ارائه خواهد کرد. 

اطلاعات مطبوعاتی و مطالب عکاسی:

www.automechanika-shanghai.com/press

Automechanika Shanghai@

www.facebook.com/AutomechanikaShanghai

www.linkedin.com/in/automechanika-shanghai-ams-a240a851

www.instagram.com/automechanika_sh

گروه Messe Frankfurt بزرگترین نمایشگاه تجاری، کنگره و برگزارکننده رویداد در جهان است که دارای محوطه نمایشگاهی خاص خود است. با نیروی کار حدود 2300 نفر در دفتر مرکزی خود در فرانکفورت و در 28 شرکت تابعه، رویدادهایی را در سراسر جهان سازماندهی می کند. یکی از نقاط قوت مهم Messe Frankfurt شبکه فروش جهانی قدرتمند آن است که حدود 180 کشور را در تمام مناطق جهان پوشش می دهد.

Sinomachint

شرکت بین‌المللی ماشین‌آلات ملی چین (SINOMACHINT) نماینده شرکت‌های تابعه شرکت صنایع ماشین‌آلات ملی چین است، یک مجموعه با مدیریت مرکزی در فهرست فورچون جهانی 500. این شرکت متعهد به ایجاد یک پلتفرم یکپارچه برای تبادل فنی و ارتقای تجارت بین مشاغل چینی و خارجی است.

محصولات نمایشگاه اتومکانیکا شانگهای 

اجزا و قطعات

تجهیزات نیرو

شاسی اتومبیل

بدنه

قسمت های استاندارد

اجزای داخلی

اجزای متناوب و اصلی سیستم رانندگی

تجهیزات شارژ شونده

قطعات تولید شده جدید، نوسازی شده ها، ماشین ها و وسایل نقلیه تجاری – بازرگانی بازیابی شده

الکترونیک و سیستم ها

الکترونیک موتور

سیستم های چراغ وسایل نقلیه

سیستم الکتریکی

سیستم کمک راننده / ایمنی وسیله نقیله

الکترونیک بخش های راحتی و آسایش


لوازم جانبی و سفارشی کردن

لوازم جانبی برای وسایل نقلیه موتوری به طور کلی

تجهیزات فنی سفارشی

تغییرات بصری سفارشی

تجهیزات ارتباطی دیجیتال

وسایل نقلیه ویژه

تجهیزات و مقاوم سازی

رینگ چرخ ها

لاستیک

سیستم های مدیریت فشار وارد بر لاستیک ها

انواع تریلر و تریلر کوچک کارآمد

قطعات یدکی و لوازم جانبی برای تریلرها


تعمیر و نگهداری

ابزارها و تجهیزات کارگاهی 

تعمیرات بدنه

رنگ آمیزی و حفاظت در برابر خوردگی

تعمیر و نگهداری ساختارهای اضافی 

خدمات بکسل

امداد در حادثه

خدمات تلفن همراه

دفع و بازیافت

تعمیرگاه و تجهیزات فروش ماشین

روغن و گریس 


مدیریت و راهکارهای دیجیتال

کارگاه ها / فروشندگان ماشین / طراحی ایستگاه سوخت گیری و ساخت و ساز، تامین مالی

موضوعات مرتبط با حق امتیاز

مدیریت سیستم های فروشنده

مدیریت و کنترل دعاوی

مدیریت کارگاه

آموزش های حرفه ای و آموزش های پیشرفته

کارگاه و بازاریابی فروش ماشین

ارائه دهندگان خدمات اینترنتی و بازار خودرو

توسعه تجارت و صنعت

طرح های گروهی

ایده های پویا 


ایستگاه های تعمیر ماشین و کارواش

شستشو

مراقبت از خودرو

نگهداری خودرو

شارژ تاسیسات و سوخت گیری


سایر
موسسات صنعتی

نشریات

مدارک لازم
  • دو قطعه عکس رنگی 4*3 جدید پشت زمینه سفید
  • پرینت حساب بانکی
  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • ضمانت نامه بازگشت از سفر
  • معرفی نامه شغلی
  • فرم اطلاعات فردی
  • تمکن بانکی
خدمات تور
  • لیدر فارسی زبان
  • ترانسفر رفت و برگشت
  • اقامت در هتل با صبحانه
  • بیمه مسافرتی
  • ویزای توریستی

برای رزرو همین حالا تماس بگیرید