این تور منقضی شده است

تور نمایشگاه لوازم الکترونیکی برلین IFA

هتل ها

منطقه :
چشم انداز :
4 شب
4 star hotel
BB
4
  • 2 تخته (هرنفر)
    -
  • 1 تخته (هرنفر)
    -
  • کودک با تخت (هر نفر)
    -
  • کودک بدون تخت (هرنفر)
    -
توضیحات :

اطلاعات تور

توضیحات

نمایشگاه لوازم الکترونیکی برلین IFA
این نمایشگاه از تاریخ 6 الی 10 سپتامبر 2024 مصادف با 16 الی 20 شهریور 1403 در شهر برلین کشور آلمان برگزار می شود.

آدرس وبسایت رسمی: www.ifa-berlin.com

بازدیدکنندگان و غرفه داران نمایشگاه پیشرو مصرف کننده و لوازم الکترونیکی خانگی در اروپا - IFA برلین در حال حاضر برای تاریخ های نمایشگاه آتی آماده می شوند. از 6 تا 10 سپتامبر 2024، Messe Berlin به محل اجتماعات پرجنب‌وجوشی برای استارت‌آپ‌ها، غول‌های فناوری، خرده‌فروشان، خریداران، رسانه‌ها و تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی در سراسر جهان تبدیل خواهد شد.

این نمایشگاه که به طور رسمی به عنوان "Internationale Funkausstellung" یا نمایشگاه بین المللی رادیو شناخته می شود، به عنوان نمایشگاه تجاری برجسته در جهان برای لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی است. از زمان آغاز به کار آن در سال 1924، برلین پایتخت، مکان ماندگار آن بوده است. این رویداد تحت نظارت Messe Berlin GmbH برگزار می شود. در طول سال‌ها، IFA به یک پیوند جهانی برای لوازم الکترونیکی مصرفی و خانگی تبدیل شده است و هر ساله در سپتامبر، نمای پانوراما از جدیدترین نوآوری‌ها و محصولات را ارائه می‌دهد.

این رویداد که در قلب اروپا واقع شده است، خرده فروشان، خریداران، خبرگان صنعت و نمایندگان رسانه های بیش از 130 کشور را جذب خود می کند. جذابیت اصلی، رونمایی از جدیدترین لوازم الکترونیکی سرگرمی، فناوری ارتباطات و لوازم خانگی است. پیوندهای IFA نه تنها با برلین، بلکه با حماسه تکنولوژیک برجسته اروپا نیز عمیق است. در اینجا بود که اختراعات محوری مانند گیرنده رادیویی لوله خلاء، اولین رادیو اتومبیل در اروپا و تلویزیون رنگی به جهان معرفی شد. 

یک لحظه نمادین در وقایع نگاری IFA زمانی بود که آلبرت انیشتین در سال 1930 با سخنرانی افتتاحیه این مراسم را زیبا کرد. بین سال‌های 1914 و 1932، انیشتین برلین را خانه خود کرد و ردای کارگردانی مؤسسه فیزیک قیصر ویلهلم را به عهده گرفت. از این رو، دعوت از چنین چهره ای نمادین برای راه اندازی یک رویداد مهم برلین تقریبا از پیش تعیین شده به نظر می رسید. تابلو فرش غرفه داران در IFA متنوع است و بخش هایی مانند ارتباطات راه دور، محاسبات و فناوری لوازم خانگی را در بر می گیرد. این رویداد عمدتا علاوه بر روزنامه نگاران، خریداران و علاقه مندان به فناوری، متخصصان این حوزه ها را جذب می کند. برای پایان دادن به آن، لازم است به این نکته اشاره کنیم که IFA در محوطه‌های پیشرفته Messe Berlin قرار دارد. این شهر با زیرساخت‌های درجه یک و در فاصله کوتاهی از مقاطع حمل‌ونقل اصلی شهر، تجارت را با اوقات فراغت در میان یکی از سرزنده‌ترین شهرهای اروپا پیوند می‌دهد.

IFA  یا Internationale Funkausstellung Berlin (نمایشگاه بین المللی رادیویی برلین، با نام مستعار «نمایش رادیویی برلین») یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های صنعتی در آلمان است. بین سال‌های 1924 و 1939 این یک رویداد سالانه بود، اما از سال 1950 تا سال 2005 هر سال یک‌بار برگزار می‌شد. از آن زمان به بعد، دوباره به یک رویداد سالانه تبدیل شد، که در سپتامبر برگزار می‌شود. امروزه یکی از نمایشگاه‌های تجاری پیشرو در جهان برای لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی است.


نمایشگاه لوازم الکترونیکی برلین این فرصت را به غرفه داران ارائه می دهد تا آخرین محصولات و پیشرفت های خود را به عموم مردم ارائه دهند. در نتیجه گزارش‌های روزانه تقریبا در تمام رسانه‌های آلمانی، نمایشگاه رادیویی و فناوری به نمایش گذاشته شده توجه زیادی را در سراسر جهان به خود جلب می‌کند. در طول تاریخ خود، بسیاری از نوآوری های جهانی برای اولین بار در نمایشگاه دیده شد.

از سال 2015 IFA "بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا" است. 245000 بازدیدکننده و 1645 غرفه‌دار در نمایشگاه IFA 2015 شرکت کردند.

IFA برلین بزرگترین نمایشگاه تجاری لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان است. نسخه آتی IFA Berlin مستقر در Messe Berlin، پذیرای بیش از 1800 غرفه‌دار و 250000 بازدیدکننده خواهد بود. نیمی از آنها بازدیدکنندگان تجاری اختصاصی هستند که به دنبال تقویت شبکه های حرفه ای خود و انجام تجارت هستند. بیش از 6000 روزنامه‌نگار در سپتامبر هر سال در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و آخرین نوآوری‌ها، محصولات پیشرفته و روندها را برای مخاطبان در سراسر جهان به ارمغان می‌آورند.

نمایشگاه تجاری پیشرو برای دنیای دیجیتال، تولیدکنندگان برتر، توسعه دهندگان، خرده فروشان، خریداران، نمایندگان دولتی و انجمن ها را گرد هم می آورد. هر نسخه از IFA برلین رشد ثابتی را در تعداد محصولات و خدمات نمایش داده شده، و البته معاملات تجاری، برندهای نمایشگاهی و بازدیدکنندگان نشان می دهد.

در واقع، همه اینها منجر به گسترش IFA شد. نسخه 2017 یک فضای نمایشگاهی اضافی به مساحت 10000 متر مربع را در خارج از محوطه ارائه داد. محل برگزاری در ایستگاه برلین میزبان بازارهای جهانی 4 روزه IFA خواهد بود که همزمان با نمایشگاه اصلی برگزار می شود. بازارهای جهانی IFA به عنوان یک مرکز تجاری مرکزی عمل خواهد کرد و یک نمایشگاه و منطقه کنفرانس با موضوع چاپ سه بعدی و روباتیک را در بر خواهد گرفت.

بخش های اصلی نمایشگاه IFA برلین با ارائه نمای کلی از آخرین روندهای لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی مصرفی شامل موارد زیر است:

• سرگرمی صوتی

• ارتباط

• لوازم خانگی

• خانه و سرگرمی الکترونیک

• رسانه من

• رسانه های عمومی

• فناوری و اجزاء

نمایشگاه IFA برلین 2024 برترین نمایشگاه تجاری برای بخش صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی است. این نمایشگاه از 6 تا 10 سپتامبر در برلین Messe برگزار می شود. بسیاری از غرفه داران و بیش از 180000 بازدید کننده حرفه ای از بیش از 130 کشور قبلا شرکت خود را تایید کرده اند.

در این نمایشگاه همچنین انواع سخنرانی ها و انواع پلتفرم های آموزشی مانند اجلاس رهبران، دهکده پایدار، بازارهای جهانی و بسیاری موارد دیگر را خواهید دید. این انبوه رویدادهای ویژه بسیاری از روزنامه نگاران بین المللی و مقامات دولتی را به خود جذب می کند که به رویداد IFA 2024 ارزش بیشتری می بخشد.

علاوه بر نمایشگاه IFA 2024، می توانید از صحنه های متنوع آشپزی برلین لذت ببرید و زندگی شبانه پر جنب و جوش این شهر را تجربه کنید. پایتخت آلمان به عنوان مرکز انقلاب لیبرال علمی و هنری در اروپا، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. فرصت بازدید از این شهر شگفت انگیز را از دست ندهید و خودتان یکی از بزرگترین قطب های روشنگری و نئوکلاسیک را ببینید. خواه به تاریخ، هنر و یا صرفا به تماشای فضای منحصربه‌فرد این شهر جهانی علاقه‌مند باشید، برلین فرصت‌های فراوانی را ارائه می‌کند تا بازدید شما از IFA 2024 را به یاد ماندنی کند. برلین بزرگترین مرکز اقتصادی و توریستی آلمان است، به همین دلیل است که اقامتگاه ها همیشه تقاضای بالایی دارند. 

محصولات ارائه شده در این نمایشگاه:

صدا، ارتباطات و اتصال، محاسبات و بازی، تناسب اندام و سلامت دیجیتال، خانه و سرگرمی، لوازم خانگی و غیره است. ارتباطات تجاری در این نمایشگاه به دلیل مفهوم بازارهای جهانی IFA در حال رشد است. این پلتفرم نوآورانه به بخش در حال گسترش B2B تولیدکنندگان OEM/ODM اجازه می‌دهد تا نوآوری‌ها و سبد محصولات آماده به بازار را ارائه دهند، همکاری‌ها را ایجاد کنند و به بازارهای جدید دست یابند.

قالب‌های مختلفی که الهام‌بخش یادگیری و شبکه‌سازی هستند، همزمان با نمایشگاه IFA برلین 2024 رخ می‌دهند. فهرست سخنرانان، کسب‌وکارهایی را که آماده ارتقای سطح بعدی در اجلاس سران IFA هستند، تحت تأثیر قرار می‌دهد و تشویق می‌کند. مرحله بعدی IFA میزبان استارت آپ های متنوعی خواهد بود که امیدوارترین بنیانگذاران، سرمایه گذاران و آزمایشگاه های نوآوری شرکتی را برجسته می کنند.

هر نسخه IFA برلین، نوآوری‌های دنیای لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی را نشان می‌دهد. تولیدکنندگان، خریداران، خرده فروشان، کارشناسان صنعت، روزنامه نگاران و مصرف کنندگان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

چه چیزی آن را خاص می کند؟

IFA Next - پلت فرم گفتگو برای استارت آپ ها،رهبران بازار و کارشناسان تحقیق و توسعه - از جمله ویژگی های غیر قابل چشم پوشی IFA برلین است. علاوه بر برجسته کردن نوآوری‌ها، شامل سخنرانی‌ها و نمایش‌ها، به‌علاوه نشست IFA+ و سخنرانی‌های اصلی IFA است. کنوانسیون میان رشته ای تازه معرفی شده Shift AUTOMOTIVE دنیای لوازم الکترونیکی مصرفی و بخش پویا خودرو را به هم متصل می کند.

همچنین قابل توجه است که از زمان نمایش خود در سال 2016، IFA Global Markets به بزرگترین پلت فرم B2B اروپا برای تامین لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی تبدیل شده است.

مدارک لازم
  • دو قطعه عکس رنگی 4*3 جدید پشت زمینه سفید
  • پرینت حساب بانکی
  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • ضمانت نامه بازگشت از سفر
  • معرفی نامه شغلی
  • فرم اطلاعات فردی
  • تمکن بانکی
خدمات تور
  • لیدر فارسی زبان
  • ترانسفر رفت و برگشت
  • اقامت در هتل با صبحانه
  • بیمه مسافرتی
  • ویزای توریستی

برای رزرو همین حالا تماس بگیرید